2016/01/07

Πορτοκαλιά..Πορτοκαλιά. Έλος, κάμπος κι ομορφιά!!!

Ξημερώματα Πέμπτης 7 Γενάρη 2016

Και μετράμε λίγες μόνο ώρες που η ημέρα των Θεοφανίων για το 2016 ανήκει στο παρελθόν..
Θαυμάσιος ο καιρός χθες με αρκετά ανεβασμένη θερμοκρασία για την εποχή αυτήν,και σιγά μην κλεινόμασταν μέσα στο σπίτι..
Όπως κάθε χρόνο ... και αφού ποτίσαμε αγιασμό  το σπίτι μας και την ύπαρξή μας, πήραμε ''σβάρνα" τους κάμπους και τα βουνά για να αγιάσουμε και το βιός μας.ότι έχει ο καθένας.. (Ακόμη βέβαια,γιατί όπως πάμε...)
Κτήματα με πορτοκαλιές, ελιές,μανταρινιές,λεμονιές... Χρώματα παντού!!!
Ε όχι σκέφτηκα... Μια τόσο ωραία μέρα το αυτοκίνητο δεν έχει λόγο ύπαρξης..
Έφυγα απ το σπίτι περπατώντας και πριν το Κοιμητήριο ''έκοψα'' αριστερά, στο πρόχωμα, και δώστου ευθεία μέσα απ τις πορτοκαλιές βγήκα στο ποτάμι (στην ράμπα) στον Ευρώτα.
Έκανα αριστερά και συνέχισα... δεξιά μου το ποτάμι να κυλάει με μόνο άκουσμα το νερό του, τα τιτιβίσματα των πουλιών και το θρόισμα απ τις λεύκες και τις ιτιές, αριστερά μονάχα πορτοκαλιές.Αμέτρητες πορτοκαλιές (ποικιλίας Βαλέντσια επί το πλείστον) και τα καλύτερα και δυνατότερα φυτά (αν δεν παινέψουμε και το σπίτι μας)...
Νιώθεις καταπληκτικά να περπατάς σε αυτόν τον κάμπο που τόσο πολύ ευλογημένος είναι..
Και θα επαναλάβω το πόσο τυχεροί είμαστε από πολλές απόψεις..
Με αυτά και μ αυτά έφτασα και στην Τσιμεντογέφυρα που ενώνει το Έλος με τον Λεήμονα,πέρασα απέναντι και συνέχισα αυτήν την υπέροχη βόλτα μέχρι τον προορισμό μου..
Αυτήν την φορά δεν είχα πάρει φωτογραφική μηχανή μαζί μου γιατί πολύ απλά ήθελα να απολαύσω 
την διαδρομή και να έχω μονάχα νου για το υπέροχο περιβάλλον γύρω μου..
Βέβαιαααα απ την άλλη είχα το κινητό μαζί μου και τράβηξα 2, 3 φωτογραφίες απο το πρόχωμα προς το Έλος ..
Τις επισυνάπτω στην ανάρτηση αλλά όχι ακριβώς έτσι όπως έβλεπα εγώ την εικόνα..
Θα δείτε τον ποταμό Ευρώτα αλλά και το Έλος με τις πορτοκαλιές του.. ζωγραφισμένα.
Η καλύτερα επεξεργασμένα να μοιάζουν ζωγραφισμένα..
Από το Έλος Λακωνίας καλό ξημέρωμα...
Νίκος Τ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....